Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 17:41 - Ах, как мразя!
Автор: dianay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 869 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 17.01.2013 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
http://maxy.blog.bg/drugi/2013/01/15/dobyr-den-robi.1042421
Това ме кара да се чувствам много нелепо - някаква 18- годишна девойка, която си позволява да напише "в този случей", определя като "роб" мен и близките ми, а 697 (до момента) човеци от това блог- пространство харесват това. И го споделят. Беглият преглед на блога на девойката води до твърдото убеждение, че слабограмотните родолюбци са на мода. Обичам ли родината си? Ми - не. Защо да я обичам? До сега не ме е погалила нито веднъж. Уважавам я достатъчно, за да знам историята и езика си. Пак от уважение не си позволявам да наричам сънародниците си "роби" дори с експериментална цел. Обича ли девойката родината си? Ако се съди по степента на боравене с езика и граматиката, по показаните способности за анализ на ситуацията - хайде, благодаря, ако така ще се обичаме... Ако ще седемнадесет милиона да не харесат мнението ми, аз не позволявам неграмотни девойчици да съдят защо съм живяла, както съм живяла, преди да са научили езика си. Демокрация е, всеки има право на мнение, дори слабограмотните. Но разумните не бива да поощряват подобна гавра. Девойката се излага като кифладжийка без кифли, а вие ръкопляскате? И къде е Дянков в тая картинка, че не се сещам? Родолюбието не е в това да наричаш сънародниците си "роби", а да нямаш представа от родния си език, от причините, поради които държавата се намира в тая ситуация. Лесно е да съдиш, когато си на 18. Но имаш право да съдиш само себе си, и пряко виновните за състоянието, в което се намираш. Благодаря, не харесвам обобщения от сорта на "Здравейте парии презрени". Запазете ги за собствените си родители и учители. Ако синът ми пусне нещо подобно, ще се скрия в дън земя от срам. Довиждане, отивам на протест срещу застрояването на черноморието. При това дори знам къде се намира Иракли!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Заеби я тая дропла бе,
17.01.2013 18:36
жена! Не виждаш ли, че е маолумно, горкото?...

А тези, които я харесват, са същите неудачници като нея. Те търсят вината за своите неудачи извън себе си. Виновна за техните беди е беззащитната България, а не тяхното малоумие, мързел, страхливост и неграмотност.

Тези отрепчици все още са доста на брой, но тяхната тъпота ще им изиграе лоша шега. Те ще напсуснат България (дай Боже!) и ще разберат къде кензат гладните.

Колкото по- бързо се изниже тази измет оттук, толкова по- добре за нас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dianay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11898
Постинги: 5
Коментари: 8
Гласове: 20
Архив